10 januari 2019

Het klantportaal van IVM is vernieuwd!

Het klantportaal van IVM is vernieuwd!

Bij IVM streven we voortdurend naar innovatie en hogere klanttevredenheid. Daarom lanceren wij ons nieuwe klantportaal. 

Sinds september 2017 werken wij samen met ChainWise en hebben wij een nieuw klantenportaal. Onze klanten gaven aan dat de gebruikersvriendelijkheid verbeterd kon worden, dus zijn wij samen met ChainWise en onze klanten aan de slag gegaan om het klantenportaal gebruiksvriendelijker te maken. 

Overzicht van de wijzigingen aan het klantportaal 

·         Direct na het inloggen opent het cursusmanager dashboard. Een handig overzicht van alle Incompany trainingen en open inschrijvingen waarop uw personeel is ingeschreven. Met een paar klikken past u inschrijvingen aan en voegt u deelnemers toe.

·         Op veler verzoek hebben we meer details toegevoegd. Zo kunt u nu bijvoorbeeld in een oogopslag zien of een deelnemer op een of meerdere cursusdagen aanwezig was.

·         Resultaten van evaluaties zijn direct inzichtelijk vanuit het dasboard. Daar waar sprake is van negatieve feedback, wordt dit uitgelicht.

screenshot_anoniem_1.jpg

·         Cursussen van het type Open Inschrijving zijn eenvoudig te selecteren via het menu cursusaanbod. Bij het inschrijven kan direct een keuze gemaakt worden voor het gewenste traject. Welke deelnemers al staan ingeschreven wordt in dat overzicht direct in beeld gebracht.

·         Certificaten van alle cursisten zijn via het menu certificaten per organisatie c.q. afdeling te selecteren en als groep (zipbestand) te downloaden. Gezocht kan worden op een aantal criteria (o.a. achternaam en geboortedatum).  Ook is nu duidelijker te zien welke certificaten binnenkort verlopen.

·         Als cursisten gebruik maken van het klantenportaal dan is dat doorgaans om de  e-learning module op te starten. De startknop is nu prominent op de startpagina geplaatst en is zo beter vindbaar.

·         Tot slot hebben we factuurgegevens toegevoegd aan het klantportaal. In een oogopslag komen de facturen en de daarbij behorende details in beeld. Uiteraard hebben alleen medewerkers met de juiste rechten inzage in deze gegevens. 

Klantenportaal tijdelijk niet bereikbaar 

Om deze wijzigingen door te voeren, zal het klantenportaal vanaf vrijdag 11 januari 2019 14.00 tot maandag 14 januari 10.00 offline zijn. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat u vanaf maandagochtend met veel plezier en gemak gebruik maakt van het nieuwe portaal. 

Nieuwe inschrijfkalender komt binnenkort live 

Niet alleen hebben wij het klantenportaal Mijn IVM vernieuwd, wij werken ook hard aan de vernieuwing van onze inschrijfkalender op werkveilig.nl/veiligheidstraingen. Zo kunnen ook nieuwe klanten en klanten die (nog) niet met Mijn IVM werken zich straks eenvoudig inschrijven voor verschillende veiligheidstrainingen, van een SOG training werken aan flensverbindingen volgens protocol (WFPr)  tot aan verschillende BHV-trainingen

Contact 

Heeft u technische vragen over het nieuwe portaal? Stuur dan een e-mail naar ict@werkveilig.nl of bel 088 – 166 30 00

Terug